dec
8

Hé-hé-hétfő...

| Szerző: Ágicus | 5:17 pm

tegnap nem volt kedvem írni, meg nem is nagyon lett volna miről, szóval inkább mára hagytam!

A mai nap oylan közepes volt, ill. elég feldobott voltam:D Mostanában nem nagyon tudja semmi lerontani a kedvem, szóval ennek örülök:)

A programozás házim amit itthon kellett csinálni 5-ös lett, szóval örültem annak is:D aztááááán ma 2 matek volt.. hurrá... de remélem majd vissza cserélik :D

SZóval aztán együtt voltam a Balázzsal is:) meg aztán mentek hegedűlni is és most itthon vagyok.

Nem tudok mit írni, majd lehet később nagyobb lesz az ihlet:)

pás

A bejegyzés trackback címe:

https://agicus.blog.hu/api/trackback/id/tr35811528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

w8ing4sy 2008.12.08. 21:38:31

A lényeg hogy jólérezd magad :) Grat az infohoz ;) A katicák is gratulálnak :)
süti beállítások módosítása